Edu Reyes dirigirà el Juvenil A la temporada vinent

El CF Mollet UE ha decidit anunciar Edu Reyes com a entrenador del Juvenil A de Lliga Nacional la temporada vinent. Reyes, de 36 anys, i amb experiència prèvia com a entrenador tant a Primera Catalana (Vilassar de Dalt) com a Lliga Nacional (Sant Andreu, Mataró i Vilassar de Dalt) tornarà a dirigir 1 equip després de 3 anys lluny de les banquetes, ja que ha estat centrat en la direcció i gestió de clubs, tasca que ha realitzat aquest últim curs en el CF Lloreda de Badalona.

El nou responsable tècnic del Juvenil A afronta aquesta temporada amb l’objectiu clar, “el reto principal que nos marcamos es la salvación, y a partir de allí todo lo que se pueda mejorar será bienvenido”. Reyes, que reconeix voler començar l’abans possible, destaca el que caracteritza els seus equips, “baso mis equipos y el juego que practicamos en los jugadores, dependiendo de qué tipo de jugadores tengo, adapto el sistema a ellos, le doy prioridad a los jugadores que a los sistemas de juego, y, de lo que seamos capaces de fichar, adaptaremos el juego a ellos”.

L’entrenador del Juvenil A la temporada 2018-2019 espera poder tancar la plantilla l’abans possible, “hasta que no estemos en pretemporada no acabaremos de cerrar el grupo, pero si es verdad que cuanto antes se pueda cerrar la base del equipo, antes tendremos ventaja ante otros equipos. Lo que sí que es verdad es que se ha de reconstruir prácticamente el equipo por completo porque la mayoría de los jugadores del año pasado ya han cerrado el ciclo de Juvenil o han fichado por una categoría superior y la plantilla será prácticamente al completo nueva”.

Benvingut i èxits, Edu!

#vamosrojos