Infantil C. Ràpida adaptació

L’Infantil C no ha notat el canvi de Futbol-7 al Futbol-11, fet que el permet col·locar-se en 3a posició del Grup 7 de 1a Divisió després de 10 jornades de competició. Aquesta adaptació ha sorprés Aitor Tovar, entrenador de l’equip, ja que l’objectiu marcat a principi de temporada no era el de lluitar per la lliga: “El objetivo principalmente, al ser el primer año que están en futbol 11 era formarlos de cara al año siguiente, para que puedan competir en infantil preferente, y, a nivel de conceptos, que fueran aprendiendo”.

L’Infantil C s’està mostrant solvent tant en l’aspecte ofensiu (33 gols a favor) com en el defensiu (10 dianes encaixades), fet que el permet sumar 23 punts, i situar-se a només 1 punt de la 1a plaça. Juntament amb el líder, el conjunt de Tovar és l’equip que es troba amb millor forma de la lliga, “la verdad es que no esperábamos la racha que estamos teniendo, ya que la mayoría de rivales que nos enfrentamos son de segundo año y cuesta competir”. El responsable tècnic de l’equip creu que el hàndicap més gran pels seus jugadors és la diferència d’edat: “A nivel técnico-táctico somos muy buenos, nos hemos adaptado muy bien a la categoría, por eso estamos sacando los resultados actuales, pero sí que quizás estamos un paso por detrás a nivel físico, porque nos enfrentamos a niños más desarrollados, más grandes, y allí es dónde cuesta competir”.

Pel que fa a la metodologia d’equip, l’entrenador molletà destaca que “a principio de temporada utilizamos una apreciación de contenidos, formamos un poco el equipo de cara a lo que queremos hacer durante el año con y sin balón, y ya con el inicio de competición, intentamos trabajar los errores del fin de semana”.

Tovar exigeix una bona actitud als seus jugadors, tant dins com fora del camp: “Creo que es muy importante que los niños tengan claro que tienen que tener respeto al compañero y al rival. Y, dentro del campo, la actitud a la hora de competir es máxima, des de jugar en bloque hasta luchar un balón aéreo”.

La propera jornada de l’Infantil C es jugarà després del pont, concretament el diumenge 17/12 a les 16.00h., i serà el derbi de la categoria, ja que la UD Molletense (5a posició amb 22 punts) visitarà el Germans Gonzalvo: “Nos enfrentaremos al Infantil A de la Molletense, que siempre suele tener buen equipo y en esta categoría suele estar arriba, pero nosotros, como cada partido, afrontamos el duelo con humildad, con trabajo y con la intención de conseguir los 3 puntos”.